Dlaczego warto zadbać o Landing Page?

landing page

W internecie dostępnych jest wiele sposobów na to, żeby promować własną firmę. Jednym z nich jest stworzenie strony sprzedażowej, do której klient zostanie przeniesiony, gdy kliknie w link z wyszukiwarki lub wiadomości e-mail. To skuteczny sposób na zainteresowanie własną ofertą nowych osób, które jeszcze nie są do końca przekonane, czy chcą kupić ten konkretny produkt lub usługę.

Landing Page – co to takiego?

Każde przedsiębiorstwo, które chce sprzedawać swoje produkty lub usługi w internecie, musi posiadać odpowiednią stronę internetową. Będzie się ona składała z licznych podstron. Dla konkretnych ofert zawsze warto przygotować osobne podstrony, które będą wyświetlane użytkownikom zainteresowanym danym produktem. Kierowanie użytkowników bezpośrednio na stronę główną firmy nie zawsze będzie efektywne, gdyż zmusza potencjalnego klienta do samodzielnego wyszukiwania informacji, które go interesują. Każdy dobry Landing Page musi zawierać konkretne informacje, które mają za zadanie zachęcić i przekonać klienta do zakupu. Stosowanie tego rozwiązania pozytywnie wpływa na liczbę zadowolonych klientów oraz skuteczność akcji marketingowych.

Wpływ Landing Page na sprzedaż i konwersję

Wykorzystując dobrze zaprojektowane Landing Page można znacznie zwiększyć konwersję. Kliknięcie w reklamę displayową lub link z e-maila powinno przenieść klienta bezpośrednio na stronę sprzedażową. Ułatwi to zakup oraz zebranie wystarczających informacji na temat danego produktu. Takie działania są praktyczne i przydatne dla klientów, którzy w ten sposób mogą za pomocą dosłownie kilku kliknięć przejść od oferty do zakupu. Największą zaletą tego rozwiązania jest wygoda klienta. Sprawdź, dlaczego jeszcze warto mieć landing page.

Co powinna zawierać strona sprzedażowa?

  • Nagłówki
  • Opis usługi lub produktu
  • Dostosowaną grafikę
  • Wezwanie do działania

Liczba konwersji dzięki dobrze zaprojektowanej stronie sprzedażowej będzie niezwykle wysoka. Istotnym elementem każdej strony sprzedażowej jest linia załamania, która określa to, co widzi użytkownik, gdy pierwszy raz trafia na daną witrynę. Tam powinny znaleźć się najważniejsze informacje oraz wezwanie do działania, które poprawi wyniki sprzedażowe.