
Barwy firmowe i identyfikacja wizualna mogą pójść o krok dalej, aby marka była rozpoznawalna. Jak się wyróżnić prostym sposobem? Mała, prosta zmiana, która odróżni przedsiębiorstwo, a może skłoni do szybszego spływu należności od klientów? Jak to zrobić?
Postaw na kolor!
Dlaczego nie drukować faktur na kolorowym papierze ksero? Marki wydają krocie na identyfikację wizualną , ale czy wykorzystują ją w pełni? Wciąż na rynku przeważają faktury w standardowej bieli. Zakup ryzy papieru kolorowego może to zmienić. Firma na pewno się wyróżni. Czy psychologia koloru przeważy, aby klient pamiętał o zapłacie?
Wprowadź klienta w dobry nastrój
Barwy mają swój wydźwięk. Świat kolorów to energia, z której możemy skorzystać. Znane jest zjawisko koloroterapii, gdzie przy pomocy barw wspomaga się leczenie wielu schorzeń. Kolor może złagodzić bóle migrenowe, o które przyprawiają nas rachunki do zapłaty. A gdyby tak złagodzić nerwice, nerwobóle i inne dolegliwości, które mają ludzie zmuszeni wykonać przelew na kolejny rachunek?

Jaki kolor wybrać?
- żółty – aby wprowadzić w dobry nastrój i poprawić pamięć
- pomarańczowy – aby przywrócić chęć do działania
- niebieski – aby ukoić, uspokoić
- zieleń – aby zrelaksować, wprowadzić harmonię
- różowy – aby zmniejszyć irytację i stany napięciowe
Komunikacja z klientem w kolorze
Różne komunikaty można stosować w połączeniu z barwą kolorowego papieru ksero. Może warto rozważyć niebieskie lub różowe formularze reklamacyjne, które wyciszą klienta? Czy ktoś przeoczy żółtą fakturę, która sama z siebie poprawia pamięć?